Як я тішусь домашками

Categories Події

Недитячі інструкції

На першому занятті ми зайняті тим, що робимо модель камери, яка показує принцип винекнення зображення, через імпровізований об*єктив.

З картону, ізоленти, олії і т.д.

Теперішня група – це першая група, в якій всі студенти, не вагаючись, визнали, що зображення на “екрані” перевернуте. Як правило, діти не відразу визнають цей факт.

Для тих, хто хоче повторити наш експеримент, подаю домашні завдання з моїми коментарями.

Ось від Катерини дуже детальна інструкція

Міша Філатов збагачує інструкцію технічною термінологією: ” подвижный экран”, “развёртка” =)

Іванка зробила висновки, що мене порадувало, і пояснила для чого ж ми то все робили

А от шифр Елесея, де він натякає що куди і як і “где надо” =)

Рецепти від сестер Поліни та Лесі. Окремо дякую Поліні за останній пункт!

Єгор накреслив схему макета і всі позначив так, що це не залишає шансів не зрозуміти як куди і що, і “где надо” =)

Маємо ще один макет від Поліни. Я б назвала його найдоступнішим для розуміння

Гарна покрокова інструкція Від Юлі, навіть є малюнок, як воно виглядало на одному картоні.

Варя подає інакший спосіб виготовлення камери обскура. Дуже цікавий, я раджу зробити і цей варіант, а я його випробую на наступному курсі =)

Ось так! Дуже дякую своїм студентам за старанну роботу. Відверто скажу, це завдання на випробування мотивації кожного зі студентів. І я невимовно рада, що всі його вдало пройшли  продовжують працювати над вивченням фотомистецтва! Ура!

2 thoughts on “Як я тішусь домашками

  1. Елисей просто катастрофически не любит писать, для него и шифр этот уже подвиг))

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *